Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Liz en Cas

15 Januari 2015 | Australië, Sydney

G'day mates,

Even een snel reisverslag voor vertrek.

De laatste keer dat we iets schreven was de week met de groep dus afgelopen.

De 3 dagen daarna hebben we niet heel veel kunnen doen want het was koud (20 graden ;)) en het regende.

Gisteren zijn we naar palm beach gegaan. Weer een heeeel mooi strandje met super hoge golven dus we hebben lekker heel de dag in de zee gespeeld.
Ook nog een heerlijke eigen lunch en drankjes mee genomen.
Die avond zijn we met nena, ilja en gijs aan het strand in collaroy gaan eten en hebben we de reis voor vandaag besproken.

Ook heb ik, liz, kennis mogen maken met de bed bugs. Ik zou zeggen Google het allemaal even dan weet je genoeg. Het is echt geen pretje in ieder geval.

Nena, casper en gijs zijn nu onderweg om de camper op te halen. Als ze hier zijn laden we alle spullen in, doen we nog wat boodschappen en zijn we klaar om te gaaaaan!

We gaan langs de kust rijden, willen sowieso langs canberra en de rest zien we wel. Eindelijk gaan we echt Australië in.

We zullen deze 2 weken wel minder bereik hebben maar weet (vooral voor de moeders) dat we goed op elkaar zullen passen en heel voorzichtig zijn.

'Quit your job, buy a ticket, travel the world, love each other and repeat'

Veel liefs.

  • 15 Januari 2015 - 06:26

    Do:

    Aaaaah bed bugs

  • 15 Januari 2015 - 17:55

    El:

    Ik heb alle vertrouwen xxx

  • 16 Januari 2015 - 13:02

    Nick V:

    Vet hoor! Geniet ervan!

  • 21 Januari 2015 - 16:43

    Janneke:

    Goeiehallo,
    Is alweer een tijdje geleden dat ik heb gereageerd.. Maar inmiddels zijn jullie dus aan jullie roadtrip begonnen. Al vrienden gemaakt, dus gezellig dat jullie met een klein groepje zijn gaan. Ahh wel heel vervelend joh van die bedbugs, hopelijk was je dr snel weer vanaf.
    Zag dat jullie in lake entrance zitten nu, echt een supereind gereden dus, wacht op de foto´s van onderweg:) Zag dat er wel een aantal parken langs de route lagen en volgens mij supermooi zo langs de kust. Hebben jullie Canberra ook aangedaan? Das toch de hoofdstad of niet?
    Hier weinig nieuws te vertellen vanuit mij, alleen net weer met een 2e wijncursus begonnen vanuit het werk en heb een eindelijk een auto voor mezelf gekocht. Een 2e handsje wel natuurlijk, tis een donkergroene vw polo. Daar ben ik wel erg blij mee, maar kan nu weer opnieuw beginnen met sparen:( dus vakantie zal dr ook wel niet in zitten van het jaar. Misschien weer een paar weekendfestivals meepakken, is ook een soort vakantie:). Carnaval staat bijna voor de deur, daar heb ik wel veel zin in. Marianne en ik hebben samen een nieuw pekske gekocht, zal nog wel wat foto's op de app gooien. Verder met een kar wil t nog niet echt lukken, dus het zal mij benieuwen.
    Oh ik vergeet wel belangrijk nieuws haha, mijn broertje wordt vader, dus ik wordt automatisch weer tante, zo leuk.
    Voor nu weet ik even nix meer te schrijven.
    Knuffel en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Sydney Baby

15 September 2015

Veilig aangekomen in Sydney

09 September 2015

Wij gaan naar Sydney!

17 April 2015

mini update!

10 Maart 2015

Melbourne, onze nieuwe woonplaats
Liz en Cas

Wij vertrekken 1 januari naar Australië om te gaan reizen en te gaan werken.

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5372

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: