Onze plannen en nog veel meer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu Onze plannen en nog veel meer... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu

Onze plannen en nog veel meer...

Blijf op de hoogte en volg Liz en Cas

10 Januari 2015 | Australië, Sydney

G'day mates,

Het is weer tijd voor een nieuw reisverslag.

De reis met de groep is voorbij maar wat hebben we genoten.
Zo veel nieuwe mensen leren kennen en we zitten in zo'n relaxed hostel.

Op de 1e etage hebben we een zwembad, grote keuken en eetzaal op de 2e etage hebben we een dakterras.  Er zijn wasmachines en drogers en we lopen in 1 minuut naar het strand.

afgelopen week zijn we nog met de catamaran weg geweest, met muziek, bier en heel veel zon. Dit is wel een van de meest fantastische dag geweest.

Stel jezelf voor, je vaart in sydney onder de harbour bridge met heel veel gezellige mensen en om de seconde een nieuw prachtig uitzicht.

Ook hebben we nog een barbeque gehad op het strand. De barbeques staan gewoon standaard op het strand en je mag er gebruik van maken wanneer je wilt. Het is hier ook veel schoner als in Nederland. (Bijna) iedereen ruimt alles op en niemand gooit zijn afval of peuken op straat. Dus we lopen hier ook geregeld op blote voeten ;)

Toen hebben we nog een regel dag gehad. We hebben nu dus een Australische bankpas, simkaart en een medicare pas. Die middag hebben we lekker in hyde park geluncht (sushi!!!).

Als afsluiting hebben we een dag gesurft, we hebben allebei gestaan!!! Er waren alleen heel weinig golven dus dat was wat minder maar goed je kunt ook niet alles hebben....

Gisteren hebben we natuurlijk mijn verjaardag om 12 uur ingeluid op het strand. We zijn op tijd naar bed gegaan om de volgende dag lekker fit te zijn. Toen we op stonden kreeg ik een gratis ontbijtje van de receptie (kon ik in een café afhalen en hebben we vandaag lekker gebruik van gemaakt) we zijn naar het strand geweest waar het gewoon weg te heet was en dus zijn we verder gaan chillen bij het zwembad. Met weer de nodige biertjes en cas die heeft hier het australische wijntje mogen proeven, dat is wijn dat veel backpackers drinken want je hebt namelijk voor 10 dollar 5 liter. In de avond zijn we naar een leuk stadje gegaan waar we met veel mensen hebben geborreld en gegeten, hier kreeg ik ook nog een cadeau van de reis groep, een super vette pet en een shirt met alle namen en felicitaties van de groep. Voor 12 uur lagen we weer netjes in bed.

Oké en dan nu waar velen van jullie op wachten, onze plannen!
We hebben er zo veel gehad en wat was dat fantaseren heerlijk. Het gevoel van: niks moet alles mag. En elke dag kan weer anders zijn.

Vanmiddag gaan wij met 5 man een camper huren voor een prikkie en we zullen dan in 13 dagen afreizen naar Melbourne er rijdt ook nog een auto achter ons aan met 3 vrienden. We hebben een verzekering bij de camper en in de camper zit alles wat we nodig hebben.

Als wij in Melbourne zijn aangekomen gaan wij op zoek naar werk. We vonden het toch te zonde om in sydney te blijven plakken. Het klinkt een beetje verwend maar het is gewoon heel veel stad terwijl je zo veel mooiere plekken kunt zien.

15 januari gaan wij vertrekken dus we blijven nog tot donderdag ochtend in het hostel!

We hebben er zo veel zin in.

'' It always seems impossible untill its done ''

Veel liefs.

• 10 Januari 2015 - 10:19

Sarina:

Leuk dat je snel bent met je reisverslagen. Echt fijn om te horen dat jullie zo genieten! Ik ben benieuwd naar de reis naar Melbourne! Rijden jullie zelf in de camper? Ook leuk dat je met een groepje gaat.

Even iets anders vandaag gaat het hondje weg :-(. Ik ben er wel erg hecht aangeraakt. Hij nu al vanaf woensdag hier.

Rijd veilig naar Melbourne!

• 10 Januari 2015 - 10:28

El:

Wat gaaf lieverds! Wat een avontuur toch. Dikke kus mam

• 10 Januari 2015 - 10:53

L.Ardon:

Met plezier het 2e verslag gelezen! Fijn dat jullie genieten.
    Wat luxe, backpackenin een camper ! Veilige reis gewenst, Opa

• 10 Januari 2015 - 15:22

Twan:

Hoi Liz,
    Gaaf zeg die camper. Ben benieuwd of het net zo'n benzine slurper is die wij ook hadden. Haha.
    Veel plezier en groetjes aan cas.
    Twan

• 10 Januari 2015 - 19:48

Petra :

Leuk, jullie enthousiaste verhalen! Wat gaaf dat jullie een camper hebben kunnen huren. Veel plezier verder in Sydney en met de reis naar Melbournea