mini update! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu mini update! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu

mini update!

Blijf op de hoogte en volg Liz en Cas

17 April 2015 | Australië, Melbourne

G'day mates!

Weer een reisverslagje vanaf hier.

Alles gaat nog steeds goed!

De familie is heel erg leuk. Mama Sarah, vader Jamie, dochter Ruby (2jr) en zoon Otis (6.5 maand).
Ik heb het erg met ze getroffen.
Ik werk maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag en per dag 10 uurtjes.
Op het begin was het echt heel erg wennen want ik dacht dat het wel een makkie zou zijn, respect voor alle mama's! ✌

Cas en ik kunnen elkaar dus nog best veel zien wat we heeeel fijn vinden want daar waren we wel een beetje bang voor.

Cas die werkt op het moment 7 dagen per week en heeft ook een salaris verhoging gekregen!

Sparen is hier erg moeilijk maar we doen ons best. We hebben vanaf nu allebei een inkomen dus dat is mooi. Maar we moeten binnenkort toch winter kleding gaan kopen denk ik... ;)

Vorig weekend heb ik de great ocean road gedaan met een Engelse, Zuid Afrikaanse en een Nederlander.  Het was echt zo mooi. De natuur is hier zo prachtig.
Ook nog koalas gezien, ik wilde namelijk niet weg voordat we die gespot hadden!!!

Verder hebben we een super leuke vriendengroep waar van er soms een paar weer gaan maar we hebben een vast clubje die denk ik wel langere tijd in Melbourne zal blijven.

Dit is het voor nu even!

Ik wil ook namens deze weg mijn lieve familie een heeeeel fijn familie weekend wensen. Ik stuur de zonnestralen jullie kant op!

Dikke kus van ons

  • 17 April 2015 - 12:44

    Petra:

    Fijn dat het zo goed gaat allemaal zeg! Ik kan me voorstellen dat het niet meteen een makkie was met die kids. Mama's krijgen ze meestal niet als ze 2 jaar of 6 maanden zijn.
    Hebben jullie meer dagen in een week dan wij hier? Als Cas 7 dagen per week werkt, en jullie kunnen elkaar toch nog "best veel" zien ...

    We gaan dit weekeind vast en zeker ook aan jullie denken. De zonnestralen zijn in ieder geval alvast aangekomen.
    Geniet nog verder!

  • 17 April 2015 - 16:15

    Sanne:

    Fijn lieverds, dat het zo goed gaat. Ik zal op het familieweekend (nog meer) aan jullie denken. Dikke kus. Oma

  • 18 April 2015 - 00:54

    Do:


  • 18 April 2015 - 00:54

    Do:


  • 19 April 2015 - 17:36

    Corrie:

    Lieve Liz en Casper
    Leuk weer van jullie te lezen en dat het prima gaat met juillie en het werk bij de lieve kindjes ;-) .
    Inmiddels zijn we weer thuis van een superleuk familie weekend met prachtig weer. We hebben jullie gemist, maar de volgende keer zijn jullie er vast weer bij!
    Groetjes van ons XXX.

  • 19 April 2015 - 17:37

    Ernst Lange :

    Die zoonestralen zijn gelukt Liz. Ze zijn ruim op tijd aangekomen. Bedankt hiervoor. Dit heeft zeker bijgedragen aan een leuk familieweekend. Volgende keer er bij hè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Sydney Baby

15 September 2015

Veilig aangekomen in Sydney

09 September 2015

Wij gaan naar Sydney!

17 April 2015

mini update!

10 Maart 2015

Melbourne, onze nieuwe woonplaats
Liz en Cas

Wij vertrekken 1 januari naar Australië om te gaan reizen en te gaan werken.

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 5376

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: