Sydney Baby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu Sydney Baby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu

Sydney Baby

Blijf op de hoogte en volg Liz en Cas

25 September 2015 | Australië, Sydney

Hallo lieve mensen!

Allereerst dit reisverslag lijkt een beetje op het vorige omdat ik helemaal vergeten was dat ik er al een op had gezet. Nee, maak jullie geen zorgen het gaat goed met me. Ik drink niet teveel, heb geen alzheimer maar ik vind schrijven gewoon heel erg leuk.

De laatste 5 dagen in Melbourne waren meer dan fatastisch. Afscheid nemen van vrienden, van werk, de familie.

De familie had me nog even een bedankje gegeven voor de afgelopen 6 maanden, dit was een envelopje met 1000 dollar erin. Best prettig.

Toen gingen wij op maandag 14 september de bus in naar Sydney. We zagen eerst een beetje op tegen de reis die 11 uur zou duren, maar we hadden wel zo gefeest dat we eigenlijk heel de reis hebben geslapen.

Toen we arriveerden op central station moesten we nog op zoek naar de bus om naar het hostel te gaan, hoe veel makkelijker alles nu gaat is leuk om te zien, de eerste 2 weken van onze reis in Sydney snapten we nergens iets van en nu zijn we er zo relaxed onder en gaat het fout dan gaat het maar fout en dan zien we wel weer verder.

A fijn, de bus reis naar het hostel duurde ook nog een uur. Eenmaal aangekomen was het heel leuk om er weer te zijn, al meteen veel bekende koppies en eindelijk weer met allemaal Nederlanders. Is toch wel lekker hoor.

De eerste 2 dagen heb ik alleen maar geslapen. Cas heeft aan een tafeltennis toernooi mee gedaan  (de gratis HOTEL overnachting heeft hij helaas niet gewonnen) en we hebben veel bij gekletst met reis vrienden.

Er zijn hier erg veel dag baantjes die goed verdienen dus Casper is vrijdag al gelijk aan het werk gegaan in de tuin van een oud vrouwtje die lekker sandwiches voor hem maakte, een biertje kwam brengen en hij kreeg ook nog eigen gebakken koekjes en een appel mee naar huis. Had hij toch ff in een dag de Defqon kaartjes terug verdiend.

Want ja de volgende dag, zaterdag, was het eindelijk zo ver. HET FESTIVAL!!!
Het was vies weer maar dat maakte ons niks uit, wat hebben we gefeest en wat is dat een machtig gevoel als je met zoveel Nederlanders op een Nederlands festival IN Australië staat. Dit hadden we nooit willen missen en gaan we ook zeker nooit meer van ons leven vergeten.

We wilden eerst vakantie houden maar de banen liggen hier voor het oprapen dus we zijn toch weer aan de bak gegaan. Casper werkt volgende week in de gardening en ik heb een baan aangeboden gekregen in de housekeeping. Morning Housekeepinggggg!

Wij houden het nog wel even vol in Australië. Bijna 9 maanden van huis en wat is dit een mooie ervaring.

Die neemt niemand ons meer af.

Veel liefs.

"Be brave. Take risks. Nothing can substitue experience."

  • 25 September 2015 - 09:38

    Corrie:

    Weer super om te lezen! Wat genieten jullie en best veel werk ook daar. Ook nog wel vakantie houden hoor!
    Liefs van ons xx.

  • 25 September 2015 - 10:52

    Omi:

    Wat een leuk verslag Liz en wat fijn dat jullie het daar nu zo goed kunnen handelen.
    En direct weer aan het werk, stoer hoor. Houen zo!! en tot het volgende bericht.
    P.S. Ik heb het hier goed naar mijn zin en mijn huis is ook heel mooi . Tot gauw,
    Omi Sanne

  • 29 September 2015 - 13:33

    Liselotte:

    Wauw tof om weer te lezen matties! Geniet er nog van met volle teugen.. Want geloof me, hier is alles nogsteeds hetzelfde! X-O-X-O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2015

Sydney Baby

15 September 2015

Veilig aangekomen in Sydney

09 September 2015

Wij gaan naar Sydney!

17 April 2015

mini update!

10 Maart 2015

Melbourne, onze nieuwe woonplaats
Liz en Cas

Wij vertrekken 1 januari naar Australië om te gaan reizen en te gaan werken.

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 1073
Totaal aantal bezoekers 5366

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: