Veilig aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in Sydney - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Liz en Cas - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Liz en Cas

15 September 2015 | Australië, Melbourne

Hey mates.

Na een heel weekend gefeest te hebben in Melbourne zijn we gisteren dan eindelijk op de bus gestapt naar Sydney.

Bijna de hele bus reis, 11 uur, hebben we geslapen. Blijkbaar hadden we het nodig hé. Vanochtend zijn we om 7 uur gearriveerd in Sydney. We zitten weer in YHA beach hostel waar we ook met de groep zijn begonnen, in plaatsje collaroy.

Vandaag was het gelijk 29 graden, het mooie weer gaat weer beginnen!

Het is best een vreemd gevoel om niet meer bij de familie te wonen. Dat er in de avond niet wordt gezegd: liz dinner is ready!
En Casper had ook best moeite met afscheid nemen van zijn collega's.

Vandaag alweer veel bekenden tegen gekomen. Als backpackers kom je elkaar altijd weer onverwacht óf afgesproken tegen. Heel grappig.

Cas is nu mee aan het doen aan een tafeltennis toernooi. Kan die gratis overnachting in een privé kamer in een hotel winnen.

Hoe makkelijk nu ook alles gaat is ook wel grappig om te zien. Hoe onervaren we op het begin waren, zo ervaren zijn we nu. Qua openbaar vervoer, Engels praten en contacten leggen. (Nu hebben we met dat laatste nooit zo veel moeite gehad).

Vanochtend bij aankomst werden we gelijk gevraagd of we 3 dagen in een tuin wilden werken. We hebben best even getwijfeld. We vroegen of we morgen konden starten maar dat ging helaas niet. Dan gaan we toch maar eerst even echt vakantie houden.

Morgen gaan we onze kaarten voor Defqon ophalen,  Hihaaaa!!! Dan kunnen zaterdag de voetjes van de vloer.

Jullie horen onze verdere plannen wel weer.

Bye bye Melbourne, Hello Sydney! Casper and Liz are ready for new adventure!!!

Veel liefs.

"Don't count the days, make the days count"

• 15 September 2015 - 13:26

Sanne Berghout:

Fijn Lis. Een leuk verslag schreven jullie. Jullie worden echte wereldreizigers! Geniet en ervaar al die dingen daar zolang dat kan .Liefs voor juliue beiden. Omi

• 15 September 2015 - 14:18

Ernst:

Leuk, Sidney. Veel te zien en te beleven. Als je er tijd (en geld) voor hebt kan ik je wat verder naar het noorden aanraden, mooie stranden. En de Blue Mountains. Veel plezier. Groetjes.